Onverwachtse wending

Donkere wolken pakken zich samen boven het bos. Het beetje maanlicht wat er is om nog iets te kunnen zien verdwijnt. Met het schaarse licht was het al lastig om de paden te volgen maar nu is het helemaal niet meer te doen. Het geluid van de knisperende bladeren onder mijn voeten verdwijnt nu. De dorre bladeren veranderen in weke smurrie door de regen die nu zachtjes is begonnen. Het regenwater trekt door mijn panty’s heen en zorgen ervoor dat mijn voeten nog kouder worden dan ze al waren. Het geluid van de dieren om me heen die ik niet kon zien zijn nu ook verdwenen. Het enige wat ik nog kan horen is de regen die steeds steviger op de bladeren van de bomen klinkt. Het donker omarmd me als een deken van eenzaamheid. De kou trekt door mijn hele lichaam. Slechts gekleed in een jurkje dat half kapot is gegaan en panty’s die door de regen vies aanvoelen aan mijn benen. Als ik had geweten dat de nacht zo zou gaan verlopen had ik nooit mijn fantasie uitgesproken aan mijn man.

Het begon allemaal als een spelletje. Het uitspreken van fantasieën. Zoals bij een hoop stelletjes waren wij ook opzoek naar nieuwe dingen. Mijn man kwam met het idee. Het leek hem spannend en opwindend en om eerlijk te zijn was ik ook best nieuwsgierig naar hoe het zou zijn. Hij wilde wel eens weten hoe het zou zijn als ik op een dag de opdracht zou krijgen om naar een bos toe te gaan. Vast zou komen te zitten met handboeien aan een boom en dan moet afwachten op wat er zou gaan komen. Na de eerste keer dat we het erover hebben gehad was ik wat huiverig maar het idee kwam steeds vaker terug in mijn hoofd. Het gevoel van niet weten wat er zou komen wond me op. We hadden thuis hier wel vaker mee gespeeld. Touwen, handboeien blinddoeken enz. Ik wist dus een beetje hoe het voelde maar nog nooit met voorbereiding en in een bos. We hebben er vaak over gesproken hoe we het zouden doen en waar. Uiteindelijk hadden we besloten het te gaan doen in het bos een paar kilometer buiten het dorp op de zondagavond. We zijn er een paar keer heen geweest om te kijken en op de zondagavond was het er altijd doodstil. In die week voor de avond dat we zouden gaan bespraken we wat er allemaal nodig was. Het bleek niet zoveel te zijn. Twee handboeien en een stuk touw. Hij stelde nog voor om een blinddoek mee te nemen maar het bos was donker genoeg en ik zou toch niets zien.

De zondag kwam al snel en ik was de hele dag al gespannen. Mijn lichaam was steeds in staat van opwinding en ik had de neiging om mijn man al te bespringen. In mijn auto had ik al de handboeien en het touw gelegd zodat ik het niet zou vergeten. Het beloofde een mooie zonnige dag te worden. Na het avondeten ben ik gaan douchen en heb ik mijn kleren alvast klaargelegd. Een jurkje, bh en een panty. Van de film die er op was heb ik weinig van meegekregen. Rond half elf ben ik me gaan omkleden. Elf uur zat ik in de auto en reed naar het bos. We hadden een mooie boom gevonden die niet al te moeilijk te bereiken was. Ik parkeerde de auto aan de rand van het bos en heb de spullen uit de auto gepakt. Door de spanning in mijn lichaam heb ik niet gezien dat de heldere sterrenhemel veranderd was in een donkere massa. Na een minuut of tien was ik aangekomen bij de boom. Van het touw maakte ik een lus en aan beide kanten van die lus maakte ik een handboei vast. Eerst mijn linkerhand vast. Het touw is net lang genoeg om ook mijn rechter hand vast te leggen. En nu was het wachten op wat ging komen.

Na een paar minuten kon ik het geluid van een auto horen. Hij stopte en de stilte kwam weer terug. Niet veel later hoorde ik het gekraak van takken. Doordat het niet meer helder was in de lucht kon ik niet veel verder kijken dan een paar meter om me heen. Het gekraak van takken kwam steeds dichterbij. Ondanks dat ik wist dat mijn man er aankwam ging mijn hartslag omhoog. Toen was het weer stil. Deze stilte leek eindeloos te duren. Weer hoorde ik gekraak. Deze keer wel heel erg veel takken die kapot gingen. Net alsof hij was gevallen. Na een paar minuten kon ik over mijn schouder zijn silhouet zien. Hij kwam dichterbij. Het opwindende gevoel wat ik de hele dag al had werd nog erger. Ondanks dat het 20 graden was had ik harde tepels. Eenmaal bij mij gekomen zag ik dat hij een bivakmuts over zijn hoofd had. Veel tijd om hierbij stil te staan had ik niet want zijn handen zochten al mijn borsten. Beetje onhandig betastte hij ze. Zijn handen vonden mijn tepels en zachtjes begon hij er in te knijpen. Steeds iets harder en de steken naar het plekje tussen mijn benen werden intenser. Stilstaan lukte niet meer en ik begon te kronkelen. Met zijn linker hand bleef hij mijn tepel vasthouden en met zijn rechterhand tilde hij mijn jurkje op. Hij streelde over mijn billen. Doordat ik een panty aanhad voelde dit zacht aan. Mijn ogen had ik gesloten om heerlijk te genieten van dit gevoel. Eventjes voelde ik niets meer op mijn billen en werd het gevoel in mijn tepel intenser. Hij kneep net iets harder en vlak voordat het mijn pijngrens over zou gaan voelde ik een harde tik op mijn billen. Dit hadden we al eerder gedaan maar deze tik kwam zo hard aan dat de tranen in mijn ogen sprongen. Direct na de tik streelde hij mijn billen weer. Weer een tik en weer die schrik. Na een tik of zes voelde ik dat mijn billen begonnen te gloeien. We hadden afgesproken dat als het te ver zou gaan ik stop zou zeggen en ik had besloten dat als er nog een keer zo een tik zou komen ik dat ook zou zeggen. Dit was niet nodig want na deze laatste tik kwam er niet nog één. Even had hij beide handen terug getrokken en hoorde ik niets meer. Ruw trok hij mijn panty naar beneden en duwde hij zijn been tussen mijn benen. Vanaf mijn billen voelde ik zijn vingers zoeken. Gelukkig was ik al nat genoeg. Twee vingers werden in een keer in mij geduwd en ik moest moeite doen om niet eventjes te gaan gillen. Hij kwam naast me staan en duwde me voorover. Zijn vingers gingen nog dieper en hier hield hij ze even stil. Zachtjes begonnen zijn vingers te bewegen. Het gevoel te willen gillen ging over in zacht kreunen. Zijn hand begon stotende bewegingen te maken. Steeds sneller en harder. Volgens mij kon je heel duidelijk horen hoe nat ik was. Met zijn andere hand streelde hij weer mijn billen. Ik voelde dat het niet lang zou duren voordat ik klaar zou komen. Mijn lichaam maakte zich al klaar om dit te gaan doen. Opeens weer een harde tik op mijn billen. Deze deed zo zeer dat ik even helemaal van slag was. Ik heb stop geroepen maar zijn vingers hielden niet op. Zijn vingers hielden op en trokken zich terug. Even hoorde ik niets. Ik zag zijn hand naar het touw gaan en dat hij het vastpakte. Maar in plaats van bet los te maken trok hij het steviger aan zodat ik me niet meer kon bewegen. Hij kwam achter me staan en met zijn andere hand hield hij me stevig op mijn plek vast. Nu voelde ik pas dat hij zijn broeken naar beneden had. Ruw duwde hij zijn onderlichaam tegen me aan. Ik riep weer stop maar hij reageerde hier niet op. De paniek sloeg toe. In één beweging stootte hij in me. Nu voelde ik pas dat dit niet mijn man was. Ruw werd ik genomen door iemand die ik niet kende. Ik begon te huilen en te schreeuwen maar wist dat niemand dit zou horen. Na een paar minuten hoorde ik hem kreunend klaarkomen. Hij trok zich terug uit mij en verdween. Nog een paar minuten lang kon ik het gekraak van de takken horen. Toen was er stilte. Doodse stilte en ik schrok van mijn eigen snikken. Verslagen zat ik op mijn knieën.

Na een paar minuten besefte ik dat ik los moest. Gelukkig had ik het touw lang genoeg gelaten zodat ik met mijn handen bij de veiligheidsknopjes van de handboeien kon. Eenmaal los gekomen trok ik mijn panty omhoog en ben gaan lopen. Donkere wolken pakten zich samen boven het bos.

Nadat ik in pure paniek tien minuten heb gelopen besef ik me wat er gebeurt is. Snel kijk ik om me heen om me te oriënteren. De paniek die ik had is nu omgeslagen in angst. Ik moet bij de auto’s zien te komen om te kijken waar mijn man is. Hij is met de auto gekomen want toen die andere man is weg gegaan heb ik geen auto meer horen starten. Gelukkig heb ik een rondje gelopen en ben ik weer terug bij de boom waar ik even daarvoor deze ellende heb meegemaakt. Snel zie ik het pad waarover ik terug moet lopen om bij de auto uit te komen. Al rennend probeer ik zo snel mogelijk te gaan. De takken kraken onder mijn voeten en de panty is nu helemaal kapot. Ineens struikel ik en voel ik het bloed langs mijn benen lopen. Snel sta ik op en zie dat ik gestruikeld ben over iets groots wat midden op het pad ligt. Ik hoef niet lang te kijken en zie mijn man daar liggen. Levenloos met een wond op zijn achterhoofd.

Plaats een reactie